Weer thuis!

27 juli 2012 - Maisod, Frankrijk

Na een heerlijke vakantie zijn we rond vijf uur vanmiddag weer veilig thuis gekomen. Vanmorgen zijn we om half negen weggereden uit Maisod.

Woensdag zijn we nog flink gaan wandelen bij de Cascades du Herisson, ook weer een onwijs mooie omgeving met 31 watervallen gelegen in de bossen. Ik weet niet of we ze allemaal hebben gezien maar na bijna vier uur wandelen vonden we het wel prima! Helemaal bezweet en moe zijn we op de weg terug nog een duik gaan nemen bij Le Lac de Vouglans.

Op de laatste vakantiedag hebben we lekker gerelaxed op de camping, zijn we nog gaan zwemmen en hebben we s'avonds lekker gegeten! De laatste foto's zijn weer geplaatst, ook van een tevreden Katsie die duidelijk blij is dat ze weer gezelschap heeft!

En nu is het afkicken in het weer grijze Nederland maar wel lekker in mijn eigen bedje en geen last meer van hard pratende Fransen die overigens ook hard wippen in een tent, o la la !

Tot snel, liefs van ons !

1. Rinus.:
    28 juli 2012
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Mooie reisverhalen en foto's hoor; roept bij mij een beeld op van: veel beleefd, - gezien, - gewandeld, - gezwommen en gegeten en gedronken en veel mooie natuur. Nou da's pas vakantie; cést bon en France maar Spijkenisse is ook nooit weg! Erg leuk die reislogger. Groetjes Pap.