Chaud chaud chaud

17 juli 2012 - Ruoms, Frankrijk

Fijne titel van dit vierde reisverslagje he? ;)

Het is ontzettend warm hier maar wij klagen niet hoor ! De laatste twee dagen hebben we dorpjes bezocht hier in de buurt en zijn daarna lekker langs de rivier gaan liggen. De foto's hiervan heb ik toegevoegd, als jullie klikken op het tabblad foto's op deze site dan kunnen jullie ze allemaal bekijken.

De camping is nu echt vol en we kunnen hier in ieder geval tot vrijdag blijven, we proberen nog bij te boeken tot maandag want het wordt vrijdag erg druk op de wegen. Dan gaan we waarschijnlijk weer terug richting het noord-oosten. Omgeving van Jura, de Vogezen. Daar is het niet heet als hier maar dat geeft niet. Als het maar droog is. We zijn dan weer een heel eind opweg naar NL want vanaf hier is het 13 uur rijden!

Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed, we hebben gelezen dat het weer in NL wat beter wordt gelukkig.

Tot het volgend verslagje!

Liefs van ons

1. Rinus.:
    18 juli 2012
    Ach wat is dat Frankrijk toch een heerlijk vakantieland, leuke foto's! Misschien brengen jullie op weg naar het noorden ook nog een bezoek aan Strasborg; de moeite waard (heb ik ooit met HVZ nog een flinke keil gedronken) Veel plezier verder en fijn dat het zonnetje goed heeft geschenen.
    Groetjes, et bon voyage; Pap.
  2. Mien:
    20 juli 2012
    Hoi schatten eidelijk gelukt om vanaf de camping wat terug te zenden fijn dat alles goed gaat en wat een prachtig weer en omgeving hebben juli ja frankrijk is een mooi land de fotos zijn erg leuk om te zien .bij ons word het wer nu ook beter kunnen wij eindelijk eens buiten zitten.nou geniet er nog even flink van want de tijd vliegt als je het naar je zin heb dikke knuffels ook van pa
    Groetjes xxx m
  3. Dijksie:
    21 juli 2012
    Ja, het is hier zeker heerlijk en een schitterende omgeving..., niet verder vertellen hoor... By the way, ik ga nu zelfs rosé lekker vinden.... ik neem wel een flesje mee voor je hoor moeders.... mits het in de auto past.... het is nu gelukkig een stuk koeler hier (27 graden met een windje), 35 graden zonder wind is zelfs voor Dijksie niet uit te houden.... gr. en we blijven nog wel even in France....