De volgende bestemming!

13 juli 2012 - Ruoms, Frankrijk

Vanochtend zijn we om kwart voor acht, in de regen, de tent gaan afbreken. Na een lange maar wel ontzettend mooie reis van 8 uur zijn we uiteindelijk belandt op camping La Chapouliere in het plaatsje Ruoms in de Ardeche. Gelukkig konden wij hier nog plekje krijgen voor onze tent want de voorgaande 4 campings waren allemaal vol! We dachten even aan een hotel maar dat hoeft gelukkig niet. Deze camping is erg groot en licht pal aan de rivier de Ardeche. Op dit moment is het nog 29 graden en zo blijft het voorlopig. We zitten nu een pizza te eten bij het restaurant en gaan zo nog even een duik nemen in de rivier. De internet verbinding is hier perfect dus nu kan ik mooie foto's uploaden, dan hebben jullie een beeld van waar we verblijven.

1. Rinus.:
    13 juli 2012
    Ahhhh, da's goed nu zitten jullie in de warmte; lijkt me lekker zwemmen in de Ardeche maar pas op voor de stroming, ik heb Barbara wel eens eerder uit een Frnase rivier gevist maar toen had ze nog zwembandjes om. Ik zag aan de beelden van de tour dat het weer nu goed is genieten maar. groetjes Pap!
  2. Mamje:
    13 juli 2012
    goed zo, verstandig dat jullie verder zijn gereisd. we hebben dat vroeger ook wel meegemaakt. toen zaten we in de stromende regen en aan de horizon was het steeds blauw. dat was ook een lange reis maar wel de moeite waard. Hou wel het weer in de gaten zo langs een rivier, als het gaat stortregenen kan dat wel eens uit de hand lopen.
    Ik ben benieuwd naar de foto"s. Genieten maar!! Dikke kus.
  3. Chantal:
    14 juli 2012
    Ga je nou gewoon weg zonder iets te zeggen.. :( flauw hoor .. ik ga jullie reis volgen heerlijk lijkt me dat wat jullie doen.. hier is het weer bagger dus geniet van de zon!!! dikke kus en na jullie vakantie spreken we snel af
  4. Katinka:
    14 juli 2012
    Vandaag heeft het hier tot een uur of twee weer gegoten van de regen. Jullie zitten heerlijk in de zon, geniet met volle teugen!
    Leuk om jullie te volgen! Veel plezier en de groetjes van mij.
  5. Mien:
    15 juli 2012
    hoi schatten fijn dat het goed gaat en dat het er zo mooi is allemaal. heel veel plezier nog
    groetjes ook van pa xxx m